30 Mayıs 2012 Çarşamba

Hayatımın En Güzel Akşamı



Gelip de ruhuma dokunduğun
O an, sadece bir an
Ve 100 yılda bir de olsa
Aynı tutkuyu ve heyecanı anımsatır
Tattığım tüm güzellikleri seninle.
Bi son değil
Ne de bi başlangıç
Sevmenin en tutsak olduğu anlarda
İşte en sade ben karşında.
Değeri var
Ama lafı olmaz


Yılların yorgunluğu üstümüzde
Belki de bi durak
Sakin bi koy
Bi uyku arası
Her şeyden soyut, uzak..
İşte en sade halimizle
Evimde oturup çay içer gibi
Yakmışız bitmemecesine bir sigara
Ve son diye diye
Sonlardan kaça kaça 
Ben senle bir anı
Bir ömür gibi yaşadım


Neler var heybemizde
Söylenecek ne çok söz aslında
Ama bir kaçı yeterli
Hayatta kalmak için
Sen bi özlemden şikayet edersin
Ben içimde saklı gerçekleri
Sen bitmemiş aşklardan bahsedersin
Ben geçmiş mutlulukları
Ama her şeye rağmenlerimiz vardır dil uçlarında
Onlar koşarlar yardımlarımıza
Bilmediklerimiz ve cesaret edemediklerimize
Cesaret edip de
Kırılganlığımızı seyrettiğimize.


Sonlar geldi yine bak işte
Son sigaramızı da ay eşliğinde
İnceden karanlığın içinde
Boşluğa bakarken içiyoruz
Ve içimizde lanet ediyoruz
Tüm bitmişlere
Aydınlıklardan korkmuyoruz
Ve kapımızdakilerden asla
Ne çıkar ki sanki?


Sen soruyorsun
Sendeki bu sevgiyi anlayamıyorum
Söyleyecek sözüm yok tabi ki
Verilecek cevabım
Ben seni işte böyle
Bir akşam
Son sigaramı pencerede içtiğim o geceden
Gündüzlerin sevimsizliğinden
Ve vazgeçip uykuya dalışlarımdan
Ben seni her şeye rağmenlerden
Hepsinden daha çok seviyorum


26 Temmuz 2010 Pazartesi
Saat : 17.48

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder