30 Mayıs 2012 Çarşamba

Tekinsiz Yollardayım


sen benden ayrılıp
ayırdın ya yolunu başka yere
çevirdin yüzünü yönünü benden
dikkat et kendine dedin
karanlık yanlış yollara sapma dedin


şimdi ben gider
bi sigara yakarım
arabaların sıçrattığı sulardan
kendime bir yol yaparım
en tekinsiz yollara saparım
elektrik direklerinden kaçarken
aynasızlara takılırım


sonunu görmediğim yollardan
arkası karanlık duvarlardan
bir daha sana dönmek
ve yine seni sevmek için geçerim
"varınca ara" dedin ya sen
ben bi yere varamam bu kafayla
ama mutlaka ararım seni
kurduğum her düşte
tanıdığım herkeste


girme dedin ya sen o karanlık yollara
ben gider en tekinsizini seçerim
senin için o yolları
gözüm kapalı geçerim


kalbimde sen
önümde sen
bırakıp gittin ya hani beni
elimde sigaram
cebimde kibritler
yollara saldın ya beni
sanki telaşlanmış gibi
"nerelerdeydin?"diye sordun bana
boşver dedim
sesini duydum ya
hepsi geçti
sende kalsın tüm anlarım
çünkü benliğim sensizlikten kendinden geçti..


22.07.2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder